trešdiena, 2010. gada 26. maijs

Fermas kodi draugiem.lv

seksīga pikantā veļa
Šeit jūs varat dalīties informācijā, kurā pašsaprotamu iemeslu dēļ draugiem.lv nebija iespējams dalīties. Pastāv vairāki veidi, kā var ātrāk "uzkačāties" fermā. Kā viens no labākajiem(godīgākajiem) veidiem ir bišu mājiņu celšana un nojaukšana...šādā veidā par 10 naudiņām mēs tiekam pie 6iem pieredzes punktiem! Proti - 5 punkti par mājiņas uzcelšanu un 1 par nojaukšanu! Dažiem tas varbūt šķitīs smieklīgi, bet ja izmēģināsiet, tad ātri vien sapratīsiet, ka šādā veidā var diezgan ātri iegūt pieredzi un līdz ar to attīstīt savu saimniecību. Pastāv arī alternatīvas iespējas jeb tā saucamie boti viņi ir dažādu veidu un pielietojuma. Piemēram harvbot 0.4 jūsu vietā novāc ražu tiklīdz viņa ir gatava un nepieļauj jūsu lauku aptīrīšanu. Jaunajā versijā ir iespējams uzstādīt arī tādu "fīču", ka bots pats iesēj jūsu izvēlēto ražu. Drgraber jūsu vietā "apstaigā" draugu fermas, un novāc(lasi nozog) gatavo ražu. Saprotamu iemeslu dēļ linkus ar viņiem es neliku, bet ja kādam ir interese, iepostojiet savu kontaktinformāciju un es jums nosūtīšu interesējošu programmu!

120 comments:

  1. atsuuti please linkus. skype: batman___jelgava

    AtbildētDzēst
  2. atsuti ludzu linkus visiem karliszujs@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  3. atsuti man ari wisus linkus plz uz rriiddzz@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  4. atsuti ludzu klavs.cavars@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  5. Lūdzu atsūti, heh, būšu tev parādā 100 Cepumus!
    nositbebru@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  6. atsuuti man ar luudzu_;)
    chivix@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  7. ludzu atsytisi tos linkus mans skype-rolands4595

    AtbildētDzēst
  8. arii laikam visus uz youngandhopeless@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  9. lūdzu atsūti uz rudolfs.rimselis@gmail.com

    AtbildētDzēst
  10. lūūūdzu atsūti - valters8@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  11. man ar :)
    raiviik@gmail.com

    AtbildētDzēst
  12. lūdzu lūdzu lūdzu man alvisveldre@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  13. Atsūti lūdzu man ar picis0000@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  14. Lūdzu atsūti man arī: noas@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  15. lūdzu atsūti

    janis.stu@gmail.com

    AtbildētDzēst
  16. es vēlētos palūgt fermas naudas kodu un informāciju kā viņu ievadīt mans ē-pasts janis.250592@inbox.lv būšu ļoti patiecīgs

    AtbildētDzēst
  17. atsuti plzz jahhoo.rrr@gmail.com

    JA var labak būtu skype haker_edzis

    AtbildētDzēst
  18. idioti vins grib jusu profilu nozagt
    es ari tadu uz visual basic varu uztaisit

    AtbildētDzēst
  19. eu aizsūti man arī lūdzu visus raliijs@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  20. man ar robertsputnis@inbox.lv visus

    AtbildētDzēst
  21. Lūdzu man ar ritvars-timermanis@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  22. lūdzu atsūti visus linkus uz skype oskars247

    AtbildētDzēst
  23. atsūti man lūdzu visus marx92@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  24. lūdzu atsūti


    lūdzu atsūti skype ar4ipalis2

    AtbildētDzēst
  25. plz atsuti viso tos botus www182@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  26. Lūdzu atsūti uz:
    ferma35@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  27. atsuti ja tiewam saki taisnibu gambala@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  28. atsuuti man arii ludzu!
    pecss1188@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  29. Man arii, man arii!!!
    pluume31@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  30. klau vari man ar atsutiit seilis22@inbox.lv
    gribas pahakot nesanak nekadigi uzcelt sev normalu fermu :)

    AtbildētDzēst
  31. Atsutisi man ari ludzu? modris142-skype!!

    AtbildētDzēst
  32. Atsūti arī man LŪDZU!
    kazenite5@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  33. Paldies par informaciju veletos sos visus linkus tapec dodu savu skype.
    skype-zilaisk.ravs.fans.

    AtbildētDzēst
  34. Atsūti man linkus, lūdzu:
    krecky@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  35. Paldies par informāciju! :) Uzaicini mani skype - kristaps2200 vai uz epastu krutojss@gmail.com PLZZ

    AtbildētDzēst
  36. atsūti man arī
    liene.saulite1992@e-apollo.lv
    jau iepriekš paldies. :*

    AtbildētDzēst
  37. Atsutiet ludzu! xzibit19@inbox.lv Paldies!

    AtbildētDzēst
  38. atsuti ludzu man visus linkus
    skype zutens1
    zutt452@inbox.lv
    zutens452@inbox.lv
    riwerdown2@inbox.lv
    arturs93@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  39. atsūti man arī :) ega123@tvnet.lv paldies jau iepriekš.

    AtbildētDzēst
  40. atsuuti please linkus. skype:jazs1608
    e-mail:k.berzins@dr.com
    kristapsberzins7@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  41. skype: maksims360
    e-mail: maksims.banko@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  42. ja iespējams tad man arī marchello3333@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  43. Ludzu atsutisi linkus man skype rolands4595 un inbox rolandsmikelsons28@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  44. Sveiks! Atsūti man lūdzu ar - sharp13@inbox.lv paldies!

    AtbildētDzēst
  45. sveiki! atsūti man uz skaipu las-ve-ga-sa

    AtbildētDzēst
  46. Atsuuti man luudzu!! kristers.sakne@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  47. Man arīi lūdzu.
    gunitaskitalceva@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  48. atsuti man ari skype zigis1256
    epasts vesais17@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  49. man ar vajadzetu to bot link vari atsuutit uz gac2@inbox.lv
    un butu labi ja vel butu arii naudas,naudinjas hacks.Paldies!

    AtbildētDzēst
  50. atsuuti man arii plzzzz
    Crazymonkey@tvnet.lv

    AtbildētDzēst
  51. man vajag botus pliiz uz pechka08@inbox.lv aizsuuti

    AtbildētDzēst
  52. Atsūti lūdzams man visus linkus, skype: spider3975 ; Epasts: webzenn@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  53. Atsuti man arii please... !
    ---> kaspars.dzerve@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  54. Atsūti man lūdzu arī visus linkus --> aiziet123@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  55. Man ari ludzu uz fallen-star2@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  56. yipii@iobox.lv diemžēl google man nelidzeja, tāpēc prasu tev pēc palīdzības

    AtbildētDzēst
  57. atsūti man arī: davissilins3@gmail.com

    AtbildētDzēst
  58. Lūdzu atsūti ja vari uz inbox janka19995@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  59. Atsūti man lūdzu tos linkus uz skype! Mans niks ir ziecacool

    AtbildētDzēst
  60. venducitis@inbox.lv lūdzu atsūti!!!

    AtbildētDzēst
  61. stresainite@inbox.lv !!

    Gaidīšu .. :)

    AtbildētDzēst
  62. Man ari luuudzu atsuti!

    fishel@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  63. atsuti ari man email leonards.leimanis@gmail.com

    AtbildētDzēst
  64. bmwmercedes@inbox.lv ludzu atsūti!!!

    AtbildētDzēst
  65. atsutiet man ari...lūdzu
    Nikolajs.Jegorcenko@gmail.com

    AtbildētDzēst
  66. atsutim man ari bite173@gmail.com

    AtbildētDzēst
  67. atsuuti visus linkus , vai failus uzreiz



    e-pasts madars221@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  68. atsūtat man arī /// insonney@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  69. atsuti man ludzu visus hakus
    edzox@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  70. Ja vari tad man arī skypēē---> arka0073

    arka@inbox.lv Gmail adrese!

    AtbildētDzēst
  71. Man ar varētu plzzz. slimaissuns@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  72. atsuti man uz skype - bite1311

    AtbildētDzēst
  73. atsūti lūdzu man skype roberts7878

    AtbildētDzēst
  74. atsuti uz e-pastu sos linkus martinsmactams9@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  75. Atsūtiet man lūdzu uz kristela26@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  76. atsuti man draugos elans nakceris ar bildi

    AtbildētDzēst
  77. plzz atsūti...vinjsh vispār vēl strādā?!
    ja kas tad skype tomyboy 15 ,vai e-pasts toms.pedecis@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  78. picuks130@inbox.lv mans atsutti plz

    AtbildētDzēst
  79. Man ar ludzu. Skype deed1996, rallijs@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  80. Oj, atvainojos mans e-pasts ir raliijs@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  81. Atsuuti arii man.

    jurchix.lv@inbox.lv

    Paldies

    AtbildētDzēst
  82. man ar atsutat aldisbabulis@unbox.lv

    AtbildētDzēst
  83. luudzu atsuti man Skype:kristers2011

    AtbildētDzēst
  84. atssuti ludzu linku
    skype:CHILS159

    AtbildētDzēst
  85. Vai jums ir nepieciešams aizdevums? Es esmu reģistrēts un uzticams aizdevējs, es izsniedzu aizdevumu cilvēkiem, kuriem ir finansiālas grūtības, cilvēkiem, kuri cenšas nomaksāt skolas rēķinus, tiem, kas mēģina iegādāties automašīnu vai uzsākt tur savu biznesu, darbuzņēmējiem un valdības aģentūrām. Lai iegūtu vairāk informācijas vai aizdevuma pieteikuma veidlapu, sazinieties ar mums pa e-pastu (thompson.loanservice@gmail.com).

    AtbildētDzēst
  86. Sveiki visi, mani ir izkrāpuši tik daudzi uzņēmumi, kuri ir apgalvojuši, ka ir reāli aizdevēji, bet visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka viņi nav tādi, kādi viņi ir. Kamēr mans draugs nav iepazīstinājis mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru sazinājos, un veiksmīgi ieguvu aizdevumu no viņiem tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties, sazināties ar viņiem pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst